RU
 

У Литві заборонили трансляцію російських і білоруських телеканалів

Сейм Литви заборонив трансляцію російських та білоруських телеканалів
Сейм Литви заборонив трансляцію російських та білоруських телеканалів
Фото: depositphotos.com

22 вересня Cейм Литви ухвалив поправку до закону про суспільну інформацію, яка передбачає тимчасову заборону трансляції російських і білоруських телевізійних та радіопрограм у країні. Про це йдеться на сайті законодавчого органу.

У країні заборонили ретрансляцію й розповсюдження в інтернеті радіопрограм і телепрограм, створених особами, якими прямо або опосередковано керують, котрих контролюють чи фінансують Росія або Білорусь.

Як повідомило агентство BNS, поправку підтримало 113 депутатів, проти ніхто не проголосував, четверо парламентарів утрималися. Положення діятиме до 16 жовтня 2024 року.

Агентство зазначило, що рішення ухвалили в терміновому порядку, оскільки минулого тижня сплив термін дії постанови Сейму про введення в Литві надзвичайного стану. На час НС у країні заборонили ретрансляцію програм, які розповсюджують дезінформацію.

За даними міністерства культури країни, трансляцію основних російських та білоруських каналів у Литві вже обмежено за рішенням окремих відомств або на підставі санкцій Євросоюзу і США.

Контекст:

Литва неодноразово вводила тимчасову заборону на роботу російських ЗМІ. 2015 року вона на три місяці заборонила канал "РТР Планета" за розпалювання війни й ненависті.

Після повномасштабного вторгнення РФ в Україну, 25 лютого 2022 року, Литовська комісія з питань радіо і телебачення заборонила ретрансляцію у країні шести телеканалів російською мовою: "Беларусь 24", "НТВ Мир", "РТР Планета", "Россия 24" заборонили транслювати протягом п'яти років, а "Первый балтийский канал" і TVCI – протягом трьох років.

У комісії порекомендували з огляду на потребу російськомовного населення Литви в інформації ретранслювати більше програм українських телеканалів, а також програми російського каналу "Дождь" і російськомовного каналу "Настоящее время", редакція якого базується в Чехії.

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
 

 
Вибір редакції
 
 
 
НАЙПОПУЛЯРНІШІ МАТЕРІАЛИ