RU
 

"Розуміють, що брешуть". Співробітники російських пропагандистських каналів почали звільнятися – ЗМІ

Одні джерела "Медузы" говорять про невдоволення працівників "Первого канала", а інші заявляють: після акції Овсянникової з плакатом там нічого не змінилося
Одні джерела "Медузы" говорять про невдоволення працівників "Первого канала", а інші заявляють: після акції Овсянникової з плакатом там нічого не змінилося
Фото: ЕРА

Співробітники російських пропагандистських телеканалів – НТВ, ВДТРК, "Первого канала" – почали звільнятися. Про це повідомили "Медуза" і російський журналіст Роман Супер.

Супер написав 15 березня у Facebook, що з "Первого канала" звільнилася Жанна Агалакова (спецкор у Франції), а з НТВ – брюссельський кореспондент Вадим Глускер.



Окрім того, за інформацією Супера, масово звільняються працівники ВДТРК, зокрема – з програми "Вести".

"Звільнився продюсер "путінського відділу", звільнився один із найдавніших продюсерів "Вести недели", звільнився режисер щоденного ефіру Гліб (пішов з роботи просто під час ефіру). Настрій у більшості співробітників, що залишаються, поганий: "Якби не кредити, ми б звалили". Сьогодні звільнилася керівниця (приблизно 15 років на посаді) "путінського відділу" Юлія Воробйова", написав він у Facebook.

Супер також повідомив, що співробітникам ВДТРК кажуть, що йде і телеведучий Сергій Брильов. Сам Брильов у коментарі "Газете.Ru" спростував звільнення. Видання назвало його одним із найвідоміших російських ведучих.



На запитання "Медузы" про причини звільнення Агалакова сказала: "Думаю, що відповідь очевидна".

14 березня редакторка "Первого канала" Марина Овсянникова увірвалася до прямого ефіру з антивоєнним плакатом, потім її затримали, суд оштрафував її на 30 тис. руб. (приблизно 8,3 тис. грн).

Колишня голова дирекції креативного планування "Первого канала" Олена Афанасьєва сказала виданню, що багато хто на телеканалі "не згоден" з офіційним поглядом на те, що відбувається. Неназвані джерела "Медузы" кажуть, що від початку вторгнення РФ в Україну співробітники "Первого канала" "на нервах".

"Усі без винятку розуміють, що брешуть, у них же на студії висять екрани з новинами Reuters та AP, а їм зверху спускають темники та тексти, які взагалі не б'ються з реальністю. Від самого початку війни серед середнього складу новинної служби паніка: навіщо ми брешемо, що з нами буде? Але їхнє начальство заспокоює: мовляв, зараз скинуть [президента України Володимира] Зеленського і все буде, як раніше. Але час минає, Зеленського ніхто не скидає, нерви у людей із мізками та доступом до інформації здають", заявив співрозмовник видання.

Ще один співрозмовник "Медузы" каже, що деякі співробітники ВДТРК нібито теж незадоволені тим, що відбувається.

Інші джерела "Медузы" розповіли, що після акції Овсянникової нічого на каналі не змінилося, а люди працюють, як "на заводі, спокійно та без запитань".

Контекст:

24 лютого Путін оголосив про вторгнення в Україну російських військ і заявив, що мета РФ "демілітаризація і денацифікація України". У Росії заборонили називати війну в Україні війною, офіційно її намагаються подати як "спеціальну воєнну операцію".

Аліна ГРЕЧАНА
журналістка
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
 

 
Вибір редакції
 
 
 
НАЙПОПУЛЯРНІШІ МАТЕРІАЛИ