RU
 

Міністр оборони Латвії закликав вислати російський телеканал "Дождь" із країни

У Латвії "Дождь" хочуть відправити назад до РФ
У Латвії "Дождь" хочуть відправити назад до РФ
Фото: Телеканал Дождь / Facebook

Співробітники російського телеканала "Дождь", який зараз базується у Латвії, мають повернутися до Росії. Про це заявив міністр оборони Латвії Артіс Пабрікс у Twitter 2 грудня.

"Я вважаю, що "Дождь" має виїхати працювати в Росію, а його дозвіл на ведення діяльності мають анулювати", – написав він.

Згодом міністр додав: "Мені повідомили, що процес розпочався". 





Одному з коментаторів він відповів щодо "Дождя": "Справді, немає нічого ліберального, тільки порожній імперіалізм".



Контекст:

"Дождь" працював у Росії у 2010–2022 роках. У 2021 році його визнали в РФ "іноземним агентом".

Із моменту початку повномасштабного вторгнення в Україну 24 лютого Роскомнагляд вимагає, щоб ЗМІ називали воєнні дії в Україні "спеціальною операцією" і не вживали слів "війна", "вторгнення" чи "напад". Через відмову виконувати цю вимогу в РФ у перший тиждень війни заблокували десятки видань, зокрема "Дождь", "Эхо Москвы", The New Times тощо.

На початку березня "Дождь" вирішив зупинити роботу. Головний редактор телеканала Тихон Дзядко й частина журналістів заявили, що виїхали з Росії на тлі погроз колективу.

Глава Національної рада з електронних ЗМІ Латвії Іварс Аболіньш повідомив 6 червня, що Латвія видала ліцензію телеканалу "Дождь" і тепер він буде мовити з Риги. 

2 грудня розгорівся скандал через те, що ведучий "Дождя" Олексій Коростельов заявив, що канал допомагає російській армії. У випуску програми "Здесь и сейчас" від 1 грудня прозвучала така фраза: "Якщо у вас є відомості, є свідчення про те, як відбувається мобілізація, як мобілізовані служать на фронті, вирушають на передову, і ви хочете розповісти про проблеми в російській армії, надсилайте нам повідомлення на пошту або пишіть нам у наш Telegram-бот... Ми сподіваємося, що багатьом, військовослужбовцям зокрема, ми змогли допомогти, наприклад, з оснащенням і просто елементарними зручностями на фронті, тому що історії, які розповідали родичі, чесно кажучи, жахали". Після скандалу телеканал звільнив Коростельова.

2 грудня Національна рада з електронних ЗМІ Латвії визнала порушенням показану телеканалом "Дождь" карту з Кримом у складі Росії, а також вживання слів "наша армія" стосовно російських військових. За це канал оштрафували на €10 тис. Це вже друге порушення з боку "Дождя". За три порушення телеканал може втратити ліцензію, попередили в раді. 

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
 

 
Вибір редакції
 
 
 
НАЙПОПУЛЯРНІШІ МАТЕРІАЛИ