RU
 

Ексспівробітник "Букв" стверджує, що власники видання у 2019-му "робили із Зеленського наркомана"

Колишній SMMник "Букв" Волков (на фото) заявив, що власники видання причетні до чорного піару щодо Зеленського
Колишній SMMник "Букв" Волков (на фото) заявив, що власники видання причетні до чорного піару щодо Зеленського
Фото: Vladislav Volkov / Facebook

Власники видання "Букви" причетні до піар-кампанії з очорнення кандидата у президенти Володимира Зеленського під час виборів глави держави у 2019 році. Про це у Facebook 20 грудня написав колишній співробітник видання Владислав Волков.

"Пам'ятаєте, як між першим і другим туром президентських виборів 2019 року інтернет заполонили меседжі "Слуга Урода" та "Зеленський – наркоман"? Сьогодні панує думка, що саме така брудна кампанія та агресивна риторика позбавила п'ятого президента шансів на переобрання та маргіналізувала його аудиторію. Але тоді команда [Петра] Порошенка будувала на цих меседжах виборчу кампанію, а сам він закликав Зеленського здати аналізи. Але чи не задумувалися ви, що ж то за технологи робили із Зеленського наркомана?" – запитав Волков.

Він стверджує, що друкуванням листівок та розповсюдженням цих меседжів у соцмережах займалися власники видання "Букви".

"Для замовника все виглядало, мабуть, дорого. Але за фактом було доволі скромно: листівки із "Зе_наркоманом" друкував брат [співзасновника "Букв"] Петра [Терентьєва], а сам він надавав вказівку розвішувати їх по місту SMMникам. Аби сильно не запарюватися, просив зробити кілька десятків фото – ніби листівки висять по всьому місті. Замовникам відправляв, розказуючи про багатотисячні тиражі", – заявив Волков.



Контекст:

"Букви" – громадсько-політичне та економічне інтернет-видання, виходить українською та англійською мовами. Співзасновниками видання є медіаменеджери Петро Терентьєв та Катерина Рошук.

23 листопада 2021 року на Facebook-сторінці "Букв" з'явився пост від кількох редакторів та SMMників, які повідомили про своє звільненняПричиною звільнення вони назвали токсичну атмосферу, булінг, постійні образи та необґрунтовані звинувачення. Також журналісти заявили, що Терентьєв від імені ЗМІ пише у Facebook агресивні повідомлення на адресу коментаторів.

Згодом "Букви" заявили, що це повідомлення опублікував SMM-менеджер, який позичив у Терентьєва $2 тис. і не повернув $1,4 тис. "Заяву від імені редакції ми розцінюємо як атаку на видання, метою якої може бути банальне бажання не повертати борг", – стверджували у "Буквах".

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
 

 
Вибір редакції
 
 
 
НАЙПОПУЛЯРНІШІ МАТЕРІАЛИ