RU
 

Бацман: Я думаю, багато з тих, хто проголосував за санкції проти телеканалів, уже шкодує про це

Народні депутати, які віддали голоси за постанову з пропозицією Ради національної безпеки і оборони України ввести санкції проти телеканалів "112 Україна" і NewsOne, не прорахували політичних ризиків, і тепер їм доводиться виправдовуватися і просити вибачення, вважає головний редактор інтернет-видання "ГОРДОН" Олеся Бацман.

Олеся Бацман: Чи не єдине справжнє досягнення і першого, і другого Майданів це реальна свобода слова
Олеся Бацман: Чи не єдине справжнє досягнення і першого, і другого Майданів – це реальна свобода слова
Скріншот: NEWSONE / Youtube

Коли народні депутати голосували за рекомендацію Раді національної безпеки і оборони ввести санкції проти українських телеканалів "112 Україна" і NewsOne, вони не припускали, яку це зумовить реакцію, заявила головний редактор видання "ГОРДОН" Олеся Бацман 16 жовтня в ефірі програми "Великий вівторок" на телеканалі NewsOne.

"Я думаю, що багато з тих, хто голосував, сьогодні вже про це шкодує. Мені здається, вони не прорахували політичних ризиків і дивідендів від того, що вони отримають, проголосувавши. Тому що спершу у когось були домовленості, комусь надійшла команда, хтось постарався бути в якомусь нібито модному політичному тренді. А потім же все обертається інакше, доводиться виправдовуватися і просити вибачення. І все перевертається з ніг на голову", – сказала журналістка.

Бацман упевнена, що наступати на свободу преси буде будь-яка влада.

"Свобода слова у нас, слава богу, є. І ми з вами зараз, і наше видання, і безліч інтернет-ЗМІ, телеканалів і газет, які існують в Україні і працюють успішно, тому доказ. Чи не єдине справжнє досягнення і першого, і другого Майданів – це реальна свобода слова. Інше питання, що будь-яка влада завжди буде хотіти на цю свободу наступити, розчавити і її придушити. Але для цього ми і є, щоб за неї боротися", – заявила вона.

Головний редактор видання "ГОРДОН" уважає, що сьогодні в Україні ЗМІ мають не тільки відстоювати свободу слова, а й уміти відрізняти важливі для країни теми від замовних матеріалів чи відволікальних інформаційних приводів.

"Що ближче до виборів, то складніше нам буде всім працювати з фейками. Ми розуміємо, наскільки це важливо, особливо коли йдеться про новинну стрічку чи телевізійний новинний контент. Як це перевіряти, як із цим упоратися? Скільки буде замовних матеріалів і як із цим працювати? Дуже важливо, хто формує порядок денний. Ми ж можемо просто реагувати, рефлексувати як ЗМІ, на якісь теми, які нам дають Верховна Рада, Кабмін, якісь політики, експерти. Реагувати на якісь скандали, які насправді країні ні плюсів, ні мінусів не принесуть, вони просто відволікають увагу. Це білий шум, як кажуть спецслужбісти, відволікання на не вартий уваги об'єкт. А в цей час хтось набиває собі кишені, тихенько продовжує цим займатися. Дуже важливо, щоб ми з вами, ЗМІ, формували порядок денний і працювали зі смислами. Щоб ми йшли за темами, які реально важливі для країни, які не множать ненависть між людьми", – наголосила Олеся Бацман.

ВІДЕО
Відео: NEWSONE / YouTube

4 жовтня Верховна Рада підтримала проект постанови №9157, яким запропонувала Раді національної безпеки і оборони України ввести санкції проти телеканалів "112 Україна" і NewsOne. Санкції передбачають низку обмежень, зокрема позбавлення ліцензій каналів, заборону на використання радіочастот і блокування активів. У проекті постанови пропонують застосувати санкції до пов'язаних із телеканалом "112 Україна" компаній "Аріадна ТВ", "Новий формат ТВ", "ТВ Вибір", "Телерадіокомпанія "112 ТВ", "Лідер ТВ", "Партнер ТВ", а також пов'язаного із NewsOne каналу "Новини 24 години".

5 жовтня син власника NewsOne, позафракційний нардеп Євгеній Мураєв заявив про продаж корпоративних прав на телеканал депутату від Опозиційного блоку Тарасові Козаку. Журналістка Христина Бердинських написала, що Козак – близький соратник лідера "Українського вибору" Віктора Медведчука.

У серпні програма "Схеми" випустила розслідування про зміну власника "112 Україна". Журналісти з'ясували, що Катц – житель німецької глибинки, який займається перепродажем автомобілів. Вони припустили, що це підставна фігура, яка прикриває перехід каналу у власність Медведчука. На те, що телеканал почав контролювати лідер "Українського вибору", на думку розслідувачів, указує і зміна менеджменту: у червні генеральним продюсером "112 Україна" став Артем Марчевський. У розслідуванні йдеться, що він пов'язаний із рухом Медведчука.

Секретар РНБО Олександр Турчинов заявив, що Рада нацбезпеки і оборони України оперативно розгляне питання санкцій проти каналів "112 Україна" і NewsOne, щойно отримає відповідну постанову Ради.

Додайте «ГОРДОН» в свої обрані джерела ⟶ Google News підписатися
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
Отримуйте оповіщення про найважливіші новини на нашому каналі в Telegram читати
 

 
Вибір редакції