RU
 

Активісти націоналістичних громадських організацій пікетували телеканал "112 Україна"

Організатори заявили, що акція буде безстроковою і спрямованою проти всіх проросійських телеканалів.

Телеканал, на думку учасників пікету, транслює проросійську пропаганду
Телеканал, на думку учасників пікету, транслює проросійську пропаганду
Фото: 112.ua

25 жовтня активісти націоналістичних громадських організацій пікетували офіс "112 Україна" й вимагали від влади припинити мовлення телеканала, оскільки він, на думку учасників акції, транслює проросійську пропаганду, повідомляє Gazeta.ua.

У протесті взяло участь приблизно 150 осіб, зазначає видання, вони тримали плакати "Ні ретрансляції ворожої російської пропаганди на українських каналах", "Російська пропаганда – це кулі, вони вбивають!", "Телебачення без відступників і ворогів України".

"Якщо ми говоримо про свободу слова, вона повинна бути саме нею, а не рупором іноземних держав, які перешкоджають розвитку самостійної держави Україна. Ви знаєте, що інформація спотворюється, перекручується та доноситься упереджено. Наша мета, щоб усі канали, які знаходяться в інформаційному просторі, були українськими каналами", – сказав один з організаторів акції протесту, голова правління громадської організації "Захист звичайних людей" Дмитро Павличенко.

Він додав, що "112 Україна", прикриваючись свободою слова, "транслює відкриту антиукраїнську пропаганду, і влада вже кілька місяців закриває на це очі".

Організатори заявили, що акція буде безстроковою і спрямованою проти всіх проросійських телеканалів.

17 жовтня Верховна Рада створила тимчасову слідчу комісію з розслідування обставин зміни власників телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK.

Усі три телеканали належать народному депутату від "Опозиційної платформи – За життя" Тарасові Козаку. За даними програми "Наші гроші", він входить у найближче оточення голови політради партії "Опозиційна платформа – За життя", народного депутата Віктора Медведчука, який є кумом президента Росії Володимира Путіна. Козак придбав NewsOne і "112 Україна" наприкінці 2018 року, ZIK – улітку 2019-го.

У Нацраді України з питань телебачення і радіомовлення заявляли, що не можуть довести зв'язок цих ЗМІ з Медведчуком.

Додайте «ГОРДОН» в свої обрані джерела ⟶ Google News підписатися
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
Отримуйте оповіщення про найважливіші новини на нашому каналі в Telegram читати
 

 
Вибір редакції