RU
 

Із "4 каналу", який подарували нардепові від "Слуги народу", звільнили ведучого Дроздова. Він заявив, що журналістам радили забути прізвище Єрмака

За словами Дроздова, після зміни власника журналістам "4 каналу" "виставили параметри", з якими він не погодився
За словами Дроздова, після зміни власника журналістам "4 каналу" "виставили параметри", з якими він не погодився
Фото: Остап Дроздов / Facebook

Нардеп від "Слуги народу" і новий власник "4 каналу" Олексій Ковальов 11 січня повідомив у Facebook, що телеканал припиняє співпрацю з телеведучим Остапом Дроздовим.

"Будь-які провокації, що розколюють або розхитують єдність українського народу, є неприпустимими. Так само, як розпалювання ворожнечі, дискримінація чи ксенофобія. Українці з кожного без винятку регіону сьогодні зобов'язані консолідуватися, щоб ефективно (кожен на своєму місці) протистояти як зовнішнім, так і внутрішнім викликам. Відтак "4 канал" дякує за роботу телеведучому Остапу Дроздову та повідомляє про припинення співпраці з ним", – написав Ковальов.

Він зазначив, що з "іншим знаковим обличчям "4 каналу" – журналістом Денисом Бігусом – партнерство буде продовжено і програми проєкту Bihus.info виходитимуть в ефірі каналу у звичні дні.



Дроздов написав у Facebook, що на каналі відбувається блокування всього "категорично українського".

"Як вони кажуть, "западенської" української риторики не має бути у телевізорі. Прикриваючись ідеями "зшивання чогось там із чимось", насправді узято курс на знищення будь-яких проявів гостро-українського ТБ. І заміни його на ласкаво-малоросійське. І назвуть це "українським", як колись більшовики малювали нас дружелюбними котами леопольдами у шароварчиках", заявив він.

За словами Дроздова, після зміни власника журналістам "4 каналу" "виставили параметри", з якими він не погодився. Ідеться, як каже ведучий, зокрема про такі тези: "Забути про "велике крадівництво" (ніякої аналітики про корупційну складову не може бути), забути про збагачення владної еліти, забути прізвище [глави Офісу президента Андрія] Єрмака, [президента України Володимир] Зеленського – всенародного лідера, тому критика або невинно-нейтральна, або ніяка, для російської мови – сприяння та лояльність, патріотична риторика – це "почути Донбас".



Контекст:

Дроздову 42 роки, він народився у Львові. Працював на каналі ZIK, а у 2019 році, після того, як ZIK купив нардеп від "Опозиційної платформи – За життя" Тарас Козак, заявив, що новий менеджмент за два тижні "вбив телеканал", і звільнився.

У 2021 році після введення санкцій проти каналів ZIK, "112 Україна" та NewsOne Дроздов (він тоді вже працював на "4 каналі") називав аудиторію цих медіа "щурами" і одноклітинними, через що нардепи від "Слуги народу" Максим Бужанський та Євгенія Кравчук попросили Нацраду з питань телебачення та радіомовлення провести перевірку "4 каналу".

У травні 2020 року Дроздов використав епітет "одноклітинні" на адресу українців, які розмовляють російською мовою. А раніше, 2019-го, закликав позбавити українського громадянства всіх жителів не підконтрольних Україні територій. Тоді проти нього відкрили кримінальну справу, писав "Детектор медіа" .

"4 канал" мовить із 2015 року, раніше він був відомим як RTI, але у 2018-му провів ребрендинг. Канал мовить на всій території України.

У лютому 2021 року колишній народний депутат, лідер політичної партії "Громадський рух "Народний контроль" Дмитро Добродомов став власником 50% статутного капіталу "4 каналу". Ще 50% належали члену політради партії Андрію Мисику. Добродомов також обіймав посаду директора телеканала, зазначає "Детектор медіа".

Про те, що Ковальов придбав "4 канал", стало відомо 28 грудня. Свій вибір він пояснив тим, що "4 канал", на його думку, "єдиний серед приватних мовників в Україні, рівновіддалений від усіх політичних та олігархічних груп".

купив на себе, точніше – на батьків, а батьки мені подарували. У нас є сімейний бізнес, оформлений на батьків. Я сам юрист, тому вирішив зробити такий порядок правочину: батьки купили цей актив та подарували його мені", – розповів нардеп в інтерв'ю, яке вийшло 10 січня. Він уже тоді анонсував кадрові зміни.

Аліна ГРЕЧАНА
журналістка
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
 

 
Вибір редакції
 
 
 
НАЙПОПУЛЯРНІШІ МАТЕРІАЛИ