RU
 

"Політики з європейськими цінностями не бойкотують журналістів". Шустер та редакція його програми – про бойкот каналів Ахметова

Савік Шустер та редакція його програми прокоментували рішення частини парламентської монобільшості ігнорувати канали з групи Ахметова
Савік Шустер та редакція його програми прокоментували рішення частини парламентської монобільшості ігнорувати канали з групи Ахметова
Фото: Шустер online / Facebook

Журналіст Савік Шустер і редакція програми "Свобода слова Савіка Шустера" вирішили приєднатися до позиції медіагрупи "Україна" щодо бойкоту телеканалів "Україна" та "Україна 24" з боку представників пропрезидентської парламентської фракції "Слуга народу".

Про це йдеться у заяві, опублікованій на сторінці "Шустер online" у Facebook 24 листопада.

"Відмова представників влади брати участь в ефірах найрейтинговіших телеканалів країни погіршує ситуацію зі свободою слова в Україні", – підкреслюють у повідомленні.

Автори заяви зазначили, що редакція програми Шустера "вже не вперше із цим стикається".

"За час президентства Віктора Януковича програму намагалися закрити, за Петра Порошенка Савіка Шустера позбавили дозволу на роботу в Україні. Олігарх Ігор Коломойський знімав програму з ефіру за декілька секунд до початку. Незважаючи на те, що зараз в Україні при владі нове покоління політиків, методи взаємодії з медіа залишаються старими. Політики з європейськими цінностями журналістів не бойкотують, а виходять до свого народу і кажуть йому правду, якою б неприємною вона не була", – резюмували у редакції.



Контекст:

Нардепи від фракції "Слуга народу" вирішили бойкотувати телеканали "Україна" та "Україна 24", які належать українському мільярдеру Рінату Ахметову, повідомила речниця фракції Юлія Палійчук 24 листопада. Парламентарі щодо цього випустили спільну заяву, в якій стверджують, що "олігархічний шантаж проти держави та суспільства не дасть жодного результату". Також нардепи звинуватили канали у поширенні фейків, маніпуляції та "публічних безпідставних образах тих, хто заважає олігарху", і обіцяли переглянути рішення, коли "олігарх дозволить редакціям та журналістам повернутися до роботи за загальноприйнятими стандартами журналістики".

Хто саме з представників монобільшості підписався під заявою, Палійчук не уточнила, у Telegram-каналі партії зазначено, що йдеться про "низку спікерів".

Член наглядової ради медіагрупи "Україна" Дмитро Бєлянський відповів, що Ахметов не втручається у редакційну політику телеканалів. "Спільна публічна заява частини депутатів від фракції "Слуга народу" щодо каналів "Україна" та "Україна 24" є формою відповіді на журналістські питання про "вагнергейт", що прозвучали у програмі "Свобода слова із Савіком Шустером" 19 листопада", сказав він.

12 листопада радник глави Офісу президента Михайло Подоляк дивувався появі на телеканалах Ахметова таких політиків, як експрем'єр-міністр Арсеній Яценюк, експрем'єр-міністр Володимир Гройсман, ексміністр фінансів Олександр Данилюк, лідер Радикальної партії Олег Ляшко, ексголова СБУ Ігор Смешко та ексспікер Верховної Ради Дмитро Разумков. Він пов'язував критику чинної влади на каналах Ахметова з ухваленням закону про олігархів.

11 листопада "Українська правда", посилаючись на джерела в оточенні Ахметова, написала, що стосунки бізнесмена та президента України Володимира Зеленського почали псуватися після ухвалення закону про олігархів. За даними видання, на погіршення стосунків також вплинула манера спілкування, яку представники Офісу президента дозволяли собі у розмовах з Ахметовим та його командою.

Бізнесмен назвав неправдою повідомлення про те, що представники ОП у розмовах із ним та його командою дозволили собі таку манеру спілкування, що призвела до погіршення стосунків. "Я з усіма спілкуюся шанобливо й із собою нікому не дозволю говорити по-хамськи",– наголосив Ахметов.

5 листопада Зеленський підписав закон про олігархів. Він уже набув чинності.

Аліна ГРЕЧАНА
журналістка
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
 

 
Вибір редакції
 
 
 
НАЙПОПУЛЯРНІШІ МАТЕРІАЛИ