RU
 

Нацрада з телерадіомовлення зробила NewsOne попередження за популяризацію російських ВПС

Слова телеведучого Олега Волошина про військову могутність РФ, сказані в ефірі телеканала NewsOne, Нацрада з телерадіомовлення України розцінила як пропаганду країни-агресора, зазначив член ради Сергій Костинський.

Програму, що стала причиною попередження, уже зняли з ефіру NewsOne
Програму, що стала причиною попередження, уже зняли з ефіру NewsOne
Фото: NEWSONE TV / Facebook

29 серпня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України одноголосно зробила попередження телеканалу NewsOne за популяризацію збройних сил Росії як держави-агресора. Про це повідомив у Facebook член Нацради Сергій Костинський.

Рішення стосується телепрограми "Світова політика з Олегом Волошиним", яка вийшла в ефір 17 грудня 2017 року і була присвячена війні в Сирії.

Мова йде про слова ведучого, який так прокоментував кадри з дією військово-повітряних сил РФ: "Розумні глядачі і так розуміють, чому такі кадри не показують на українському телебаченні. Думаю, багато дискусій навколо перспектив урегулювання ситуації на Донбасі були б здоровішими і з більшим раціональним зерном з усвідомленням, що Україна реально може, а чого Україна реально не може домогтися у цій ситуації, якби такі кадри участі російської авіації в кампанії Сирії регулярно бували б на українському телебаченні", – цитує Костинський телеведучого.

Окрім того, Волошин заявив про російських військових: "Це є міць. Це не можна заперечувати".

"Цілком зрозуміло з цього тексту, що саме мав на увазі Олег Волошин відносно спроможності української держави захистити свій державний суверенітет в умовах фактичної війни, яку Російська Федерація розв'язала проти України", – сказав Костинський.

За його інформацією, перевірку телеканала проводили за скаргами Служби безпеки України, першого віце-спікера Верховної Ради Ірини Геращенко та нардепа від Блоку Петра Порошенка Ірини Фріз.

Костинський зазначив, що програму, яка стала причиною винесення попередження, телеканал уже зняв з ефіру.



NewsOne не вперше стає об'єктом перевірок. Зокрема, у листопаді 2017 року Нацрада призначала перевірку телеканала за трансляцію "слухань" Конгресу США про Нацбанк. У січні 2018 року NewsOne призначили перевірку "через пропагандистські заяви щодо Революції гідності і позитивне зображення збройних сил РФ".

29 серпня стало відомо, що власник NewsOne, батько позафракційного нардепа Євгенія Мураєва Володимир Мураєв передав телеканал в управління колишньому заступнику глави Адміністрації Президента України Андрію Портнову.

Додайте «ГОРДОН» в свої обрані джерела ⟶ Google News підписатися
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
Отримуйте оповіщення про найважливіші новини на нашому каналі в Telegram читати
 

 
Вибір редакції