RU
 

Мураєв заявив, що Офіс президента вимагає продати 50% телеканала "Наш"

Мураєв повідомив, що телеканал "Наш" має десятки штрафів
Мураєв повідомив, що телеканал "Наш" має десятки штрафів
Фото: depositphotos.com

Лідер партії "Наші" Євгеній Мураєв 20 жовтня в ефірі телеканала "Україна 24" заявив, що на телеканал "Наш" тисне Офіс президента.

"Я коли зрозумів, до чого йде, я дійсно все передав трудовому колективу. Зараз ведучі, журналісти володіють телеканалом, тому що не тисне на журналістів влада – тисне на власників, змушуючи, як правило, щось робити в інтересах Офісу президента", – зазначив Мураєв.

Він додав, що ОПУ хоче купити половину телеканала, "присилаючи постійно людей".

"Я повторюю: вони змушують продати частку в телеканалі та погрожують, шантажують закриттям, позбавленням ліцензії. Я ще раз скажу: цього не буде. Вони намагалися це зробити через різних людей – наближених, далеких від мене", – сказав Мураєв.

За його словами, у телеканала десятки штрафів, юристи представляють інтереси каналу в 54 судових процесах.

Контекст:

Телеканал "Наш", створений на базі жіночого телеканала Maxxi TV, вийшов у прямий ефір 7 листопада 2018 року. Назва телеканала співзвучна з назвою партії "Наші", яку Мураєв очолив у вересні 2018 року.

Повноцінне мовлення телеканал "Наш" почав у листопаді 2018 року. Офіційним власником телеканала зазначено батька Євгенія Мураєва Володимира Мураєва – він помер наприкінці 2020 року. За даними Kharkiv Today, зараз кінцева бенефіціарка каналу – мати політика.

Канал неодноразово потрапляв у скандали через проросійський порядок денний: у грудні минулого року в його ефірі з'явився представник бойовиків "ЛНР" Родіон Мірошник, також каналу надходили попередження за трансляцію пресконференції російського президента Володимира Путіна.

Нацрада 19 серпня заявила про подавання позову з вимогою позбавити канал "Наш" ліцензії через висловлювання екснардепа шести скликань, лідера Комуністичної партії Петра Симоненка у випуску програми "Марафон", яку транслювали 4 травня і показували в повторі наступного дня.

Симоненко тоді, серед іншого, називав "розкольниками" Православну церкву України, заявляв про "політику державної фашизації", а також називав війну на Донбасі "громадянським протистоянням". Ведучі дали йому висловитися без участі опонентів, альтернативної думки в ефірі не озвучили, підкреслювали в Нацраді.

Окрім того, регулятор вирішив провести перевірку каналу через висловлювання екснардепки V, VI і VII скликань від Партії регіонів Олени Бондаренко про "утиск" російськомовних.

16 вересня Окружний адміністративний суд Києва повідомляв, що Нацрада з телерадіомовлення подала позов з проханням анулювати ліцензію на мовлення телеканала "Наш".

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
 

 
Вибір редакції
 
 
 
НАЙПОПУЛЯРНІШІ МАТЕРІАЛИ