RU
 

Корнієнко заявив, що Офіс президента не погоджує гостей телеефірів, але є "координація" за участю ОП

Корнієнко зазначив, що сам він жодних умов не ставить
Корнієнко зазначив, що сам він жодних умов не ставить
Фото: Слуга Народу / Facebook

Голова партії "Слуга народу", перший віцеспікер Верховної Ради Олександр Корнієнко спростував звинувачення у тому, що Офіс президента України погоджує гостей ефірів українських телеканалів. Про це він повідомив Суспільному в інтерв'ю, яке опублікували 1 листопада.

"Офіс не узгоджує гостей. Офіс із нами знаходиться в динамічному обговоренні, як краще проводити ту чи іншу комунікацію тієї чи іншої теми", – сказав Корнієнко.

Він підкреслив, що сам він "ніяких умов" не ставить.

"Щодо підготовки до ефірів, звичайно, є підготовка, і вона відбувається, і ніхто це не заперечує, вона відбувається в координації між усіма гілками влади, не тільки між ОП і партією, між ОП та урядом, між урядом і партією. Усі у трикутнику працюємо, і це одна з особливостей нашої моновлади, за яку нас багато хто критикує, але поки що вона така, як є", – пояснив перший віцеспікер Ради.

За його словами, влада "точно не тисне на ЗМІ і точно ніякі темники нікому не розсилаються".

"Точно наша партія ніяких темників не використовує. Називати темниками інструкцію про комунікації, яка на 90% складається з фактів, цифр і того, що відбулося, – оце тільки можуть журналісти, які там себе називають журналістами, ми їх такими не вважаємо, я вважаю їх пропагандистами, ну, це вже наша з ними особиста розмова", – заявив Корнієнко.

Контекст:

Ведучі програми "Зворотній відлік" на Суспільному Мирослава Барчук та Павло Казарін 19 жовтня заявили про тиск із боку Офісу президента. Барчук повідомила, що в ОП ставили ультиматуми про присутність представників парламентської фракції "Слуга народу" на ефірах, а коли редакція програми відмовилася виконувати умови, нардепи від монобільшості не прийшли на програму.

Подоляк заперечував тиск на ведучих, але сказав, що "депутати фракції чи інші представники широкої команди влади можуть отримати консультування" щодо ефірів.

Відсутність в ефірі програми 18 жовтня представників "Слуги народу" – це рішення не редакції, а представників парламентської фракції, наголосили у Національній суспільній телерадіокомпанії України.

1 листопада в інтерв'ю виданню "Бабель" Подоляк звинуватив українські телеканали у "прямому шантажному тиску на владу через ті чи інші інформаційні продукти".

МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
 

 
Вибір редакції
 
 
 
НАЙПОПУЛЯРНІШІ МАТЕРІАЛИ