RU
 

Проєкт Bihus.info повідомив, що виграв суд у Турчинова, який вимагав спростування матеріалу про валютообмінний бізнес

У 2017 році програма "Наші гроші" розповіла про причетність оточення тодішнього секретаря РНБО Олександра Турчинова до мереж діяльності пунктів обміну валют, які маніпулювали з оподаткуванням. Політик подав позов про захист честі, гідності та ділової репутації. Верховний Суд визнав необґрунтованими рішення першої та апеляційної інстанцій, які погоджувалися з вимогами Турчинова про спростування інформації.

Турчинов вимагав спростувати повідомлення про причетність його оточення до махінацій із податковою звітністю пунктів обміну валюти
Турчинов вимагав спростувати повідомлення про причетність його оточення до махінацій із податковою звітністю пунктів обміну валюти
Фото: Олександр Турчинов / Facebook

Верховний Суд у складі колегії суддів Другої судової палати Касаційного цивільного суду 11 вересня скасував рішення судів першої та апеляційної інстанцій про задоволення позову колишнього секретаря Ради національної безпеки і оборони Олександра Турчинова до журналістів, що опублікували розслідування про валютообмінний бізнес його оточення. Про це повідомляє проєкт Bihus.info.

"Поки Олександр Турчинов перебував на посаді (до травня 2019 року), перша інстанція суду та апеляційна інстанція погоджувалися з подібними нападками екссекретаря РНБО на свободу слова. Проте юристи проєкту "Тисни" разом із колегами з ГО "Платформа прав людини” звернулися до Верховного Суду і добилися закриття справи проти журналістів", – ідеться в повідомленні.

Програма "Наші гроші" у 2017 році опублікувала розслідування, у якому стверджували, що мережа з понад 1200 пунктів обміну валют, записана на наближених до народного депутата від "Народного фронту" Руслана Лук'янчука і секретаря РНБО Турчинова осіб, уникає здавання податкової звітності.

Пресслужба Турчинова назвала телепрограму "безпідставною дискредитацією і компрометацією" секретаря РНБО. "Як державний чиновник, Турчинов узагалі не займається жодним бізнесом", – зазначили у пресслужбі. 4 вересня 2017 року Турчинов подав позов до Печерського районного суду Києва про захист честі, гідності та ділової репутації. Він вимагав визнання недостовірними та спростування відомостей, оприлюднених у програмі.

17 травня 2018 року суд ухвалив рішення на користь Турчинова. Журналісти також програли апеляцію.

Верховний Суд визнав рішення судів нижчих інстанцій необґрунтованими.

"Вирішуючи спір, суди попередніх інстанцій... помилково вважали, що поширена відповідачем інформація викладена у формі подачі істинних фактів, у зв'язку із чим дійшли до необґрунтованого  висновку про наявність правових підстав для задоволення позову", – ідеться в постанові, опублікованій у Єдиному реєстрі судових рішень.

Додайте «ГОРДОН» в свої обрані джерела ⟶ Google News підписатися
МАТЕРІАЛИ ПО ТЕМІ
 
Отримуйте оповіщення про найважливіші новини на нашому каналі в Telegram читати
 

 
Вибір редакції